استفاده از مغناطیس در درمان بیماری ها

استفاده از انواع مغناطیس ها
نقل از کانال استاد آرام
مگنت‌تراپی، استفاده از وسایل مغناطیسی در مجاورت یا روی بدن به منظور تسکین درد و کمک به شفا می‌باشد. امروزه این وسایل به انواع و اشکال گوناگونی در بازار موجود است و می‌توان به روشهای مختلف (بستن با نوار روی بازو، کاربرد به صورت انگشتر و گردن بند، استفاده در داخل کفش، بالش و تشک) از آنها استفاده کرد.
ورم مفاصل (arthritis)، بی‌خوابی، سندروم تونل کارپال مچ دست و سردرد از جمله ناراحتیهایی هستند که برای درمان آنها از مگنت تراپی استفاده می‌شود. با وجود اینکه
نمی‌توان به‌راحتی توضیح داد که نیروی مغناطیسی چگونه بر بدن انسان عمل می‌کند. این روش درمانی اثر بسیار عمیقی روی بدن به خصوص در کاهش درد دارد.
استفاده از آهن‌ربا (magnet) در درمان، موضوع تازه‌ای نیست. یونانیان باستان عقیده داشتند که lodestone (سنگهای طبیعی آهن ربا) دارای قدرت شفابخشی می باشند. در قرن شانزدهم، یک کیمیاگر و فیزیکدان سوئیسی به نام «Philippus von Hohenheim» با نام مستعار Paracelsus برای خارج نمودن بیماری از بدن از آهن ربا استفاده می‌کرد. طی یک دهه گذشته، مگنت تراپی بطور قابل ملاحظه‌ای خصوصاً برای کاهش درد در بین ورزشکاران حرفه‌ای محبوبیت یافته‌است. اخیراً دانشمندان نیز تحقیقات هدایت شده‌ای را در این زمینه شروع کرده‌اند که موجب تشویق پزشکان به استفاده از این روش می‌شود.
استفاده از مغناطیس درمانی بدون خطر و عوارض جانبی می باشد.
با استفاده از آهنربا به سادگی می توانید درد های ماهیچه ای و استخوانی خود را از بین ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید